Restaurantele „La Mama” au aniversat 18 ani de ISTORIE gastronomica si rasfat culinar! - La Mama
Restaurantele „La Mama” au aniversat 18 ani de ISTORIE gastronomica si rasfat culinar!

O zi cu totul speciala pentru “La Mama”. A fost ziua in care s-au implinit 18 ani de la deschiderea primului restaurant “La Mama” din Bucuresti. Cum s-au concretizat acesti 18 ani, concluzioneaza insusi domnul Catalin Mahu: “Am inaugurat zece restaurante si trei cafenele. Am oferit locuri de munca pentru mii de oameni si am ospatat milioane de clienti infometati si insetati. Sunt 18 ani in care noi am ramas – evoluand – pe o piata in care restaurantele apar si dispar peste noapte si, mai mult, ne-am reinventat permanent”. Asa cum, la 18 ani, adolescentii incheie o etapa importanta a existentei lor, pentru a incepe una noua, a maturitatii, si pentru restaurantele “La Mama”, 18 ani este varsta tuturor posibilitatilor: nu mai trebuie sa respecti regulile ca un copil, dar inca nu ai responsabilitatile unui adult; stii ca ai crescut in toti acesti ani, dar iti dai seama ca abia acum te dezvolti cu adevarat. Este o varsta „dulce”! De aceea, sloganul acestei aniversari a fost unul considerat de noi foarte sugestiv: „Sweet 18”.

Clientii restaurantelor „La Mama” au beneficiat in ziua noastra aniversara de un meniu special de „18 lei pentru 18 ani”. Un meniu care a inclus recomandarile „La Mama” din cei 18 ani de bucatarie citadina: preparate romanesti si cu influente din gastronomia altor popoare; o parte dintre acestea au facut deja istorie – in cei 18 ani impliniti, celelalte – “new-entry”-uri in meniul restaurantelor noastre.

Ziua festiva s-a incheiat cu o petrecere (in restaurantul „La Mama” Ateneu), la care am invitat prieteni, parteneri, colaboratori, bloggeri si jurnalisti, iar dress-codeul a fost la fel de versatil precum meniul: denim & Ro. Pentru ca “La Mama” recunoaste si pretuieste costumul romanesc realizat cu maiestrie din materiale naturale, iar ia romaneasca se va afla intotdeauna la loc de cinste in conceptul de restaurant „La Mama”. Sonor, ne-a incantat, pe note de jazz, Viorica Pintilie Band.

“La Mama” inseamna astazi o bucatarie cu gustul celei “de acasa”, o gastronomie romaneasca si internationala, dar una citadina, urbana, reinterpretata. Este vorba, practic, despre versatilitate in bucatarie: recunoasterea si pretuirea bucatelor cu traditie, dar si o deschidere catre tot ceea ce este nou. Preparatele clasice sunt adevarate surse de inspiratie pentru bucataria moderna, citadina, atat cea romaneasca, dar si cea internationala, din care restaurantele „La Mama” au “imprumutat” preparate celebre, ca – de exemplu – escalopul sau burgerul. Clientii regasesc acum in meniurile restaurantelor noastre midii proaspete din Marea Neagra (in sezon), alaturi de varza cu ciolan sau deja celebrii papanasi ori clatite cu dulceata.

Tinem pasul cu tendintele pietei si cerintele clientului modern, pentru ca totul s-a schimbat: mentalitatile, gusturile, obiceiurile de consum” – a mai spus domnul Catalin Mahu, cu prilejul aniversarii celor 18 ani de istorie gastronomica si rasfat culinar.

Partenerii evenimentului au fost: Carlsberg, PepsiCo, Crama Histria, Zestrea by Liliana Turoiu, Editura RAO,  RADIC Star,  Macromex, Conti Grup, Marathon Distribution, Vinuri de Macin, ALBALACT Horeca Top.

Din partea acestora, am consemnat declaratia domnului Shachar Shaine (United Romanian Breweries Bereprod – URBB): “In primul rand, <<La Mama>> este un client de care nu ne-am despartit niciodata. Sa sustii un brand pe termen lung inseamna munca neincetata. <<La Mama>> a stiut mereu sa tina clientii aproape, oferind produse de calitate in mod permanent, pregatindu-le surprize, facandu-i sa se simta ca acasa. In al doilea rand, am colaborat atat in perioade de prosperitate, cat si in perioade mai dificile. Va multumim pentru suportul si fidelitatea demonstrate in cei 18 ani si va dorim mult succes in continuare! Si sa avem o colaborare excelenta si in urmatorii 18 ani!”.