Regulamentul cadru al campaniei “Reducere card loialitate La Mama” - La Mama
Regulamentul cadru al campaniei “Reducere card loialitate La Mama”

Perioada campaniei: 18.08.2017 – 31.12.2017

Campanie desfasurata pentru clientii companiilor: SC Trotter Restaurant SRL si S.C. LIPSCANI RESTAURANT SRL

Sectiunea 1. ORGANIZATORII SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
Campania este organizata de catre S.C. TROTTER RESTAURANT S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 319 OB 18b, intrarea I, sector 6, inmatriculata la R.C. sub numarul J40/1438/1999, C.U.I. RO 11466740, cont IBAN nr. RO85BPOS70602560545RON0C, deschis la BancPost – Universitate, reprezentata de Dl Catalin Eugen Mahu, in calitate de Reprezentant al Administratorului si S.C. LIPSCANI RESTAURANT SRL, cu sediul in Str. Bacani, Nr.1, Sec.3, Bucuresti, inmatriculata la R.C. sub numarul J40/110/2010, CUI RO26375349, reprezentata de Dl Catalin Eugen Mahu, in calitate de Administrator.

Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile. Regulamentului Oficial al Campaniei, potrivit celor mentionate in continuare:

Sectiunea 2. ZONA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania este organizata si se desfasoara in toate restaurantele “La Mama” si se aplica DOAR pentru consumatia la masa, in restaurante.

Sectiunea 3. DURATA SI DREPTUL DE PARTICIPARE LA CAMPANIE

Campania se va desfasura in intervalul 18.08.2017 – 31.12.2017. La campanie pot participa toate persoanele juridice si persoanele fizice care au implinit 18 ani la data intrarii in campanie, inclusiv, si detin puncte de fidelizare in aplicatia La Mama, netransformate in premii pana la data incheierii campaniei precedente, “Card loialitate La Mama” (01.07.2017).

Sectiunea 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

La aceasta campanie participa toate produsele comercializate in reteaua de restaurante “La Mama”, cu exceptia produselor din tutun, a cartilor, a ofertelor de tip “Meniu rapid”, “Meniul Zilei”, “Meniu de Seara” si a tuturor pachetelor si ofertelor speciale diponibile. Nu se aplica in cazul pachetelor livrate la domiciliu si nici in cazul evenimentelor speciale organizate in restaurante (ex: Ziua Recoltei, 1 decembrie, Craciun etc.).

Sectiunea 5. MECANISMUL PROMOTIEI

5.1 Pentru a participa la campania “Reducere card loialitate La Mama”, clientul (consumatorul) trebuie sa detina puncte de loialitate pe aplicatia La Mama de pe smartphone pe telefonul sau mobil (sistem de operare iOS sau Android), la promotia anterioara: “Card loialitate La Mama”, valabila pana la data de 01.07.2017, transformate in premii ce nu au fost consumate pana la data incheierii campaniei.

5.2. Punctele acumulate in urma participarii la promotia anterioara, ce nu au fost transformate in premii pana la data terminarii promotiei, se vor echivala cu reducere de 15% la nota de plata in restaurant, respectand mecanismul promotiei, mentionat mai jos.

5.3. Mecanismul este urmatorul: Clientul va primi un Cod Unic, prin e-mail. In baza acestui Cod Unic, clientului i se acorda 15% reducere la nota de plata pentru 30 puncte acumulate la campania anterioara (daca, consumatorul nu a beneficiat de punctele acumulate pana la data incheierii campaniei).

5.4.  Pentru a primi codul unic de reducere, clientul trebuie sa trimita un e-mail cu numarul de puncte acumulate la adresa marketing@lamama.ro, numele complet si numarul de telefon, urmand a primi Codul Unic/codurile unice  in termen de 48 de ore de la transmiterea e-mail-ului.

 

5.5. Codul Unic de reducere 15% va fi folosit la o singura tranzactie in restaurante. Clientul va primi un numar de coduri unice echivalent cu numarul de puncte in grupuri de cate 30  pentru care este eligibil (in functie de cate puncte neutilizate a acumulat la promotia anterioara) si le poate folosi pentru tot atatea tranzactii in restaurant, pana la data incheierii promotiei, respectiv 31.12. 2017.

 

5.6. Codul Unic reprezentand reducerea nu se poate echivala in bani si nu este transferabil.

 

5.7. Clientul ce beneficiaza de reducerea de 15% trebuie sa specifice acest lucru in momentul in care face rezervarea telefonica si in restaurant, la inaintarea comenzii.

SC Trotter Restaurant SRL S.C. LIPSCANI RESTAURANT SRL isi rezerva dreptul de a modifica modul de acordare a premiilor, lista precum si valoarea in puncte a lor, fara anuntarea in prealabil a acestor modificari.

Sectiunea 6. DISPOZITII FINALE In cazul in care organizarea promotiei este impiedicata de evenimente de forta majora, organizatorul isi rezerva dreptul de a decide, dupa caz, incheierea sau prelungirea campaniei.

Avantaje voucherului sunt valabile numai daca sunt anuntate inainte de emiterea bonului fiscal.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament, daca aceste modificari se impun pentru desfasurarea corecta, pe toata durata Campaniei, cu conditia informarii clientilor (consumatorilor) pe pagina dedicata de pe www.lamama.ro si prin Regulamentele puse la dispozitia cumparatorilor in restaurante si la sediul Organizatorului. In cadrul programului, nu pot participa la acest program angajatii SC Trotter Restaurant SRL si SC Lipscani Restaurant SRL, precum si soti/sotie si rudele de gradul I ale acestora.

Pentru intrebari, sugestii, sesizari sau reclamatii va rugam sa ne contactati prin email la adresa office@lamama.ro.

Organizator:
S.C. TROTTER RESTAURANT S.R.L. si S.C. LIPSCANI RESTAURANT SRL

Data 17.08.2017