Impreuna aducem bucurie. - La Mama
Impreuna aducem bucurie.

La Mama indulceste viata pacienților HOSPICE

Ce poate fi mai frumos decat sa te implici in viața comunitatii si sa faci bine acolo unde este atat de multa nevoie?

La acest lucru ne-am gandit cand am decis ca, impreuna cu HOSPICE Casa Sperantei, sa oferim bucurie si speranta pacienților care infrunta un diagnostic incurabil. Astfel, pentru fiecare tort de biscuiți comandat in restaurantele La Mama, 50% din valoarea de vanzare a produsului va fi donata catre HOSPICE Casa Sperantei.

Implicarea Restaurantelor La Mama in acțiunile demarate de HOSPICE Casa Speranței a venit firesc – a declarat dl. Catalin Mahu, pentru ca atat La Mama cat și HOSPICE Casa Sperantei s-au nascut dintr-un vis, dintr-o dorinta”. “Apoi, este absolut normal pentru o companie sa intreprinda actiuni orientate catre societatea in care activeaza. Iar ceea ce face HOSPICE Casa Sperantei – un adevarat reper in ceea ce inseamna Ingrijire Paliativa pentru bolnavii incurabili – este remarcabil. Noi, echipa La Mama, suntem onorati ca putem sustine aceasta cauza de responsabilitate sociala, pentru ca cei diagnosticați cu o boala incurabila sa poata trai cu demnitate alaturi de cei dragi. De aceea, pentru fiecare tort de biscuiți comandat, 50% din valoarea sa va fi donata catre HOSPICE Casa Speranței in sprijinul bolnavilor incurabili din Romania. Impreună aducem bucurie” – a spus in incheiere Catalin Mahu.

“Multumim partenerilor nostri care ni s-au alaturat in demersul nostru de a schimba vietile celor trec printr-un moment dificil. Impreuna, putem face cu adevarat o diferenta pentru pacienții nostri si ne bucuram ca La Mama ne sustine intr-un proiect atat de frumos, cu un impact considerabil pentru constientizarea colectiva a importanței paliatiei”, a declarat Mirela Nemțanu, CEO HOSPICE Casa Sperantei.

HOSPICE Casa Sperantei, organizatie non-profit infiintata in 1992 la Brașov, a introdus conceptul de ingrijire paliativa in România. HOSPICE este cea mai mare fundatie din tara care ofera gratuit servicii specializate de acest tip.

Organizatia are doua centre cu servicii integrate, in Brașov si București, si echipe mobile in Fagaras si Zarnesti, pentru ingrijirea persoanelor diagnosticate cu boli incurabile. HOSPICE a dezvoltat servicii complete de ingrijire paliativa, care sunt oferite in centre de zi, ambulatorii si unitati proprii pentru internare, la domiciliul pacientilor si in spitalele partenere. In cei 26 de ani de existenta, HOSPICE a adus alinare si speranta pentru peste 22.000 de copii si adulti cu boli incurabile.

HOSPICE Casa Sperantei dezvolta ingrijirea paliativă la nivel national si international prin informare, prin programe educationale dedicate profesionistilor, pacientilor si comunitatii si prin imbunatatirea legislatiei in materie.

Iata mai jos regulamentul campaniei:

 

≈ Regulament cadru ≈

VINO IN RESTAURANTELE LA MAMA, COMANDA DELICIOSUL TORT DE BISCUITI SI 50% DIN VALOAREA DE VANZARE A PRODUSULUI VA FI DONATA CATRE HOSPICE CASA SPERANTEI

Perioada campaniei:

Campania se desfasoara pentru clientii societatilor Trotter Restaurant SRL si Lipscani Restaurant SRL

Sectiunea 1. ORGANIZATORII SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI DE RESPONSABILITATE SOCIALA
Campania de responsabilitate sociala este organizata de catre Societatea TROTTER RESTAURANT S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 319 OB 18b, intrarea I, sector 6, inmatriculata la R.C. sub numarul J40/1438/1999, C.U.I. RO 11466740, cont IBAN nr. RO27BTRLRONCRT00S7207304 deschis la banca Transilvania , reprezentata de Dl Catalin Eugen Mahu, in calitate de Reprezentant al Administratorului si societatea Lipscani RESTAURANT SRL, cu sediul in Str. Bacani, Nr.1, Sec.3, Bucuresti, inmatriculata la R.C. sub numarul J40/110/2010, CUI RO26375349, cont IBAN nr. RO25BTRLRONCTR003311842, deschis la Banca Transilvania,  reprezentata de Dl Catalin Eugen Mahu, in calitate de Administrator.

Participantii la aceasta Campanie de responsabilitate sociala sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului Oficial al Campaniei, potrivit celor mentionate in continuare:

Sectiunea 2. ZONA DE DESFASURARE A CAMPANIEI DE RESPONSABILITATE SOCIALA

Campania de responsabilitate sociala este organizata si se desfasoara in toate restaurantele “La Mama”.

Sectiunea 3. DURATA SI DREPTUL DE PARTICIPARE LA CAMPANIA DE RESPONSABILITATE SOCIALA

Campania de responsabilitate sociala se va desfasura in intervalul 1 octombrie – 31 decembrie 2018 . La aceasta aampania de responsabilitate sociala pot participa toate persoanele fizice care au implinit 18 ani la data intrarii in campanie si care comanda in restaurantele La Mama, tortul de biscuiti.

Sectiunea 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

Produsul care sustine aceasta campania de responsabilitate sociala este tortul de biscuiti, pe care il regasiti in meniurile din restaurantele ” La Mama “. Nu se aplica in cazul pachetelor livrate la domiciliu.

Sectiunea 5. MECANISMUL PROMOTIEI

5.1 Pentru a participa la aceasta campanie de responsabilitate sociala de caritate clientul (consumatorul) trebuie sa comande delicosul desert, tortul de biscuiti. In urma acestei comenzi, clientul contribuie la acordarea a 50% din valoarea de vanzarea a acestui produs, catre HOSPICE Casa Sperantei.

5.2. Societatile TROTTER RESTAURANT SRL si LIPSCANI RESTAURANT SRL isi rezerva dreptul de a modifica modul de acordare a beneficiului de 50% din valoarea de vanzare a produsului, fara anuntarea in prealabil a acestor modificari.

Sectiunea 6. DISPOZITII FINALE

6.1. In cazul in care organizarea acestei campanii de responsabilitate sociala este impiedicata de evenimente de forta majora, organizatorul isi rezerva dreptul de a decide, dupa caz, incheierea sau prelungirea evenimentului de caritate.

6.2. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament, daca aceste modificari se impun pentru desfasurarea corecta, pe toata durata Evenimentului de caritate, cu conditia informarii clientilor (consumatorilor) pe pagina dedicata de pe www.lamama.ro si prin Regulamentele puse la dispozitia cumparatorilor in restaurante si la sediul Organizatorului. In cadrul programului, nu pot participa la acest program angajatii SC Trotter Restaurant SRL si SC Lipscani Restaurant SRL, precum si soti/sotii si rudele de gradul I ale acestora.

6.3. Pentru intrebari, sugestii, sesizari sau reclamatii va rugam sa ne contactati prin email la adresa de e-mail office@lamama.ro.

Organizator:
S.C. TROTTER RESTAURANT S.R.L. si S.C. LIPSCANI RESTAURANT SRL

 

1 octombrie 2018